Постинг
10.02.2020 08:00 -
И Лондон се бори с мръсния въздух, но с пари и решителни действия
Автор: bojo12345
Категория: Политика
Прочетен: 327 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 10.02.2020 10:09
Прочетен: 327 Коментари: 0 Гласове:
4
Последна промяна: 10.02.2020 10:09
Битката на Лондон с мръсния въздух: с пари и решимост
Лондон удвоява премията за стари ванове, които бъдат предадени за вторични суровини. По-късно през годината на ред идват старите камиони и автобуси. Пламен Георгиев Пламен Георгиев24 януари 2020, 14:25
Преди дни столицата ни влезе в световния новинарски поток с това, че се нареди на трето място сред градовете с най-мръсен въздух в света след Делхи (Индия) и Лахор (Пакистан). Двата основни фактора за това са отоплението на твърдо гориво и транспортният сектор.
Подобни проблеми има на много места в Европа, едно от които е Лондон. Но кметът Садик Кан има твърдото намерение да се пребори с този проблем. Той удвоява стимулите за малките фирми да преминат към електрически автомобили, като предлага 7000 паунда (около 8288 евро) при предаването за вторични суровини на стари ванове с ДВГ. Ако след това фирмата закупи електрически транспорт, премията скача до 9500 паунда (около 11 250 евро) от града.
Как ще ги стигнем: драстични мерки в Букурещ в битката с мръсния въздух
До момента от подобни премии (но два пъти по-ниски) можеха да се възползват фирмите с под 10 работници. Сега те ще се предлагат и на компании с до 50 служители.
Мярката цели да подпомогне малкия бизнес с оглед планираното разширяване на London Ultra Low Emission Zone (ULEZ). Зоната ще се разшири на север и юг от околовръстното шосе на града през 2021 г. Тогава ULEZ зоната ще покрива площ, която е 18 пъти по-голяма от Ultra Low Emission Zone в центъра на Лондон.
И Бристол на война с дизелите за по-чист въздух
Садик Кан планира да разшири схемата за получаване на премии, обхващаща фирмите с гама от тежки камиони. Камионите и автобусите, които не са част от мрежата TfL (Transport for London) отделят над 1/3 от вредните емисии, показват сметките на кметството. TfL е организацията, управляваща транспортната система на Лондон. В момента тя уточнява детайлите по програмата. Според пресслужбата на кмета, вероятно премията ще възлиза на 15 000 паунда (около 17 750 евро).
“Мръсният въздух е национална здравна криза, която допринася за хиляди смъртни случаи годишно. Докато дръзките ни мерки, каквато е въведената Ultra Low Emission Zone, започват да дават резултати, искам да се уверя, че ще помогнем на бизнеса, за да премине към по-чисти автомобили – независимо дали разчита на ван, камион или автобус.”
Ирландия ще забрани дизеловите и бензиновите коли през 2030 г.
Кметът призовава и британското правителство да въведе национална схема за премии при предаването на старо превозно средство на вторични суровини, за да „се подкрепи малкият бизнес, който иска да направи правилното нещо и да премине на по-чисти автомобили в цяла Великобритания.” копие от
https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/bitkata-na-london-s-mrysniia-vyzduh-s-pari-
i-reshimost-6104866
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
Блогрол
1. mileidi46
2. първи наш Патриарх новобългарски Йосиф Соколски!!!"
3. докога ще чакаме да расте такът, а и не само той?!
4. Защо се крие истината за историята ни
5. Обединително споразумение за достоен живот вна българите
6. цел на нап е унищожаване бизнеса
7. за истината в учебниците по история
8. Какво следва след световния крах?
9. Ако всичко това се знаеше от всички за Украйна?!
2. първи наш Патриарх новобългарски Йосиф Соколски!!!"
3. докога ще чакаме да расте такът, а и не само той?!
4. Защо се крие истината за историята ни
5. Обединително споразумение за достоен живот вна българите
6. цел на нап е унищожаване бизнеса
7. за истината в учебниците по история
8. Какво следва след световния крах?
9. Ако всичко това се знаеше от всички за Украйна?!