Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2020 17:43 - ДВА ТЕЖКИ ВЪПРОСА НАСМИТАТ СКОПСКИТЕ ИЗМАМНИЦИ И ОСМИВАТ ЛЪЖИТЕ НА МАКЕДОНИЗМА
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 7081 Коментари: 26 Гласове:
57

Последна промяна: 04.11.2020 08:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ДВА ТЕЖКИ ВЪПРОСА НАСМИТАТ СКОПСКИТЕ ИЗМАМНИЦИ И ОСМИВАТ ЛЪЖИТЕ НА МАКЕДОНИЗМА


    Тази тема е своеобразно продължение на статията „Неудобен въпрос нанася смъртоносен удар на македонизма” (http://shtaparov.blog.bg/politika/2017/03/16/neudoben-vypros-nanasia-smyrtonosen-udar-na-makedonizma.1515698),написана преди повече от 3 години. През това време се появиха два нови смъртоносни за измамниците въпроса:

1.  ЗАЩО ПРЕЗ 1913 И 1919 г. 99,999% ОТ БЕЛОМОРСКИТЕ "СЛАВОМАКЕДОНЦИ" ИЗБЯГАХА ПРИ "ТАТАРИТЕ" В БЪЛГАРИЯ,А НЕ ИЗБЯГАХА ПРИ "СЛАВЯНИТЕ" В СЪРБИЯ?
      image

2. ЗАЩО СЛЕД 1912 г. МАКЕДОНСКИТЕ ДЕЙЦИ НЕ ОТИДОХА ПРИ СВОИТЕ "БРАТЯ СЛАВЯНИ" В СРЪБСКАТА И ЧЕРНОГОРСКАТА АРМИЯ,А ОТИДОХА ПРИ "ТАТАРИТЕ" В БЪЛГАРСКАТА?

image

               image


  Измамниците в Скопие не могат да дадат смислен отговор на тези въпроси разбира се,и това няма да им е за пръв път. Срещу такива въпроси на тях им остава да предприемат една от следните евентуални "мерки":

1. Да се престорят,че не са ги чули и видели.
2. Да почнат да "отговарят" с нови лъжи и безсмислици.
3. Да почнат да псуват този,който им задава въпросите и да го обявят априори за "фашист".
4. Да избягат на луната или на планетата Марс.
5. Да осъзнаят истината и да признаят,че са лъгали народа си а ние сме прави.

  Практиката показва,че те най-често пристъпват към първите три варианта а другите два ги прилагат само тогава,когато заиграе тоягата. Параноични мошеници като тях обаче лесно не падат по гръб- ако заиграе тоягата те няма да кажат "Извинете,сгрешихме!",а ще кажат "Вие сте насилници и фашисти,понеже биете безпричинно!" Безпричинен бой обаче няма- кой крив и кой прав е отделен въпрос но народната мъдрост казва,че битият знае защо го бият!

  Тези ментета имат и друг "резервен" вариант: да се "аргументират" с "народни" песни,в които се пее за "македонци". Такива народни песни обаче няма- проучванията сочат,че всички такива песни от "Слушай как шумат шумите" до "Македонско девойче" или са с подправен след 1944 г. текст,или не са народни а си имат автори,които са писали по поръчка на титовизма-кретенизма,за да рекламират фалшивата нова "нация" край Вардар. Така ни бяха наложени десетки фалшиви "народни" песни,възпяващи "подвизите" на престъпници като Сандански, Парапунов и пр. врагове на народа,които обичали редовно да го обират а не да се "борят" за него! В същото време автентични народни песни за истински борци като Даме Груев,Тодор Александров, Герасим Тодоров и пр. или бяха забранявани или фалшифицирани,а имената им бяха заменяни с онези на Яне и Никола. Ето текста на една народна песен за Тодор Александров например,която е почти непозната сред нашата аудитория и показва за какво става въпрос:


       image

  Всички песни,в които се споменават думите "македонче", "македонско", "Македония" и пр.са авторски или с редактирани текстове- "Македонско девойче" е авторска песен от 50-те години на 20 век, "Слушай как шумат шумите" и още много други такива са с подменени текстове,за да изчезне истинското в тях и да се рекламира фалшивата "македонщина",създадена в най-уродливия й вид чак през втората половина на ХХ век,както указват Британската уикипедия и Британската енциклопедия (виж преведените текстове,кликни за да увеличиш):
      image
      image
 
                                 image

  Титовистите-скудоумци още не могат да осъзнаят,че лъжите на македонизма нямат бъдеще- те ще ритат,ще хапят и ще се мъчат да оцелеят,но Бог ще ги накаже до девето коляно и ще докаже че мракобесите,които мамят цели народи ще бъдат наказвани и на този свят и на
онзи заедно с онези политици,които правят отстъпки на такива арогантни крадци!






Гласувай:
57


Вълнообразно


1. radostinalassa - Четох, че македони ...
20.10.2020 17:51
се пише макЕДОНИ, а едони е тракийско племе. Гоце Делчев е ест. българин , както сам е казвал и ако това застрашава членството на Македония в НАТО, то тази истина може да и помогне да си стои отвън НАТО. Дали няма да трябва да нареже 200 нови самолета , за да купува стари таралясници и ковчези от янките. Или това е български патент.
цитирай
2. nikikm - Жив и здрав!
20.10.2020 19:13
Напълни ми душата! А,тя плаче!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
20.10.2020 22:34
Много точни и навременни въпроси поставяш! То в случая искаме глухоням да ни чуе!
Формално, сърдят се на нас! Не на когото трябва Ние на Берлинския конгрес дори не сме били страна, когато се е решавала съдбата на България? И те са отхвърлени от България, но не от нас и не по наша вина! Ньой затвърждава тази мръсотия, с удоволствие С участието на нашите приятели от ЕС!?
Ако питат мен, нашата вина е ,че не поставихме ясни условия с членството си в ЕС по измидсления "македонски" въпрос заради" верноподаничеството" Прекаленият светец и богу не е драг! Безспорен факт!
Ето ,те, отцепниците ,не са приети още, но вече диктуват положението Македонски език, малцинство, македонско у нас, наша история- тяхна? А Македония е географска област, както Беломорска Тракия, населени с Българи-предимно Пиша го не аз, ,а преди по- малко от два века френски умове, като Ами Буе, Ламартин и Сейже.......
Но ние тръгнапхме с грешка ,да угодим на тези които на два пъти , а можеше и трети- окончателно, ни порязаха! Признахме безусловно Македония Едва сега, след дъжд качулка, поставяме нещо, като условия?
Късно е! Мара се ожени! Правим се на щрауси, заровили главата в пясъка, тези които карат влака, че не виждаме
Гърция е стъпила здраво в" Северна" Македония икономически! И настъпва с дарените милиарди- стотици ,до окончателното и завладяване!
Къде бяхме, когато поставяше тя условия за името? Къде бяха титулованите историци? Бранеха титлите си и чакаха нови!?
Да тропнем, да тропнат на масата, ние сме глас в пустиня, и да поставят въпроса:
Вие с какво право се месите и бъркате допълнително кашата? Създадена изключително по ваша вина!
Няма страшно- Утре ще има претенции за Пловдив, Станимака и за Черноморието
Е, ще е гръцко робството! Каквото изпитаха жените в Родопите в шивашките им кооперации! Обедна почивка на шефа с избрана Българска мома Ако откаже- вън!
Има свидетели ,че е било така Потърпевши!


Глас в пустиня!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
4. shtaparov - се пише макЕДОНИ, а едони е траки...
21.10.2020 00:16
radostinalassa написа:
се пише макЕДОНИ, а едони е тракийско племе. Гоце Делчев е ест. българин , както сам е казвал и ако това застрашава членството на Македония в НАТО, то тази истина може да и помогне да си стои отвън НАТО. Дали няма да трябва да нареже 200 нови самолета , за да купува стари таралясници и ковчези от янките. Или това е български патент.

На България не й трябва Европейски Съюз,който ще я притиска да отстъпва на крадците- защо Европа не притисна гърците например,защо не притисна Тито,когато правеше македонския геноцид над Вардарските Българи??? Ако Европа не ни помогне да се справим с наглите лъжци и мине на тяхна страна,по-добре България да напусне ЕС! Онази партия,която предаде Българите в този спор ще загуби над милион гласове и е обречена на гибел завинаги- тя НЯМА ДА НИ ТРЯБВА НИКОГА ПОВЕЧЕ !
цитирай
5. shtaparov - Много точни и навременни ...
21.10.2020 00:20
leonleonovpom2 написа:
Много точни и навременни въпроси поставяш! То в случая искаме глухоням да ни чуе!
Формално, сърдят се на нас! Не на когото трябва Ние на Берлинския конгрес дори не сме били страна, когато се е решавала съдбата на България? И те са отхвърлени от България, но не от нас и не по наша вина! Ньой затвърждава тази мръсотия, с удоволствие С участието на нашите приятели от ЕС!?
Ако питат мен, нашата вина е ,че не поставихме ясни условия с членството си в ЕС по измидсления "македонски" въпрос заради" верноподаничеството" Прекаленият светец и богу не е драг! Безспорен факт!
Ето ,те, отцепниците ,не са приети още, но вече диктуват положението Македонски език, малцинство, македонско у нас, наша история- тяхна? А Македония е географска област, както Беломорска Тракия, населени с Българи-предимно Пиша го не аз, ,а преди по- малко от два века френски умове, като Ами Буе, Ламартин и Сейже.......
Но ние тръгнапхме с грешка ,да угодим на тези които на два пъти , а можеше и трети- окончателно, ни порязаха! Признахме безусловно Македония Едва сега, след дъжд качулка, поставяме нещо, като условия?
Късно е! Мара се ожени! Правим се на щрауси, заровили главата в пясъка, тези които карат влака, че не виждаме
Гърция е стъпила здраво в" Северна" Македония икономически! И настъпва с дарените милиарди- стотици ,до окончателното и завладяване!
Къде бяхме, когато поставяше тя условия за името? Къде бяха титулованите историци? Бранеха титлите си и чакаха нови!?
Да тропнем, да тропнат на масата, ние сме глас в пустиня, и да поставят въпроса:
Вие с какво право се месите и бъркате допълнително кашата? Създадена изключително по ваша вина!
Няма страшно- Утре ще има претенции за Пловдив, Станимака и за Черноморието
Е, ще е гръцко робството! Каквото изпитаха жените в Родопите в шивашките им кооперации! Обедна почивка на шефа с избрана Българска мома Ако откаже- вън!
Има свидетели ,че е било така Потърпевши!


Глас в пустиня!

Хубава вечер, приятелю!

Благодаря- на мен ми се струва,че гърци и македонци трябва рано или късно да бъдат върнати в Египет и Палестина,от където са се навлекли в родната ни земя преди близо 3000 години!
цитирай
6. shtaparov - Напълни ми душата! А, тя плаче! ...
21.10.2020 00:38
nikikm написа:
Напълни ми душата! А,тя плаче!

Партия или друга организация,която отстъпи пред натиска на крадците трябва да бъде ликвидирана и забравена завинаги а европейска държава,която реши да притиска България вместо Псевдомакедония е наш враг,с който НИКОГА ПОВЕЧЕ няма да другаруваме!
цитирай
7. nedovolen - Удар в десятката, на измамницит...
21.10.2020 08:44
Удар в десятката, на измамниците!
:)))
цитирай
8. batogo - !!!:))) Според мен ние винаги сме били и ще бъдем европейци, Щапаров!
21.10.2020 12:06
Като древен народ, ние сме в основата на Европа и европейският генезис като произход, като култура и като Дух, защото винаги сме търсили и отстоявали Истината! Изживели сме и сме надживели много тежки изпитания и превратности, като сме се съхранили благодарение на Силата на Духа, Волята, Мъдростта и Вярата си. Оцелели сме, защото не сме се поддавали на интриги, не сме се държали като варвари и лицемери със съседите си и не сме признавали друг господар освен Бог, Когото носим в душите и сърцата си.
Като съвременни европейци ние трябва с чест, почтеност и достойнство да отстояваме позициите си в Европейската общност като народ и държава, и веднъж завинаги да отрежем пипалата на руския октопод у нас, който открай време се стреми да ни превърне в своя послушна, безропотна жертва, като постоянно върти интриги на Балканите и настройва балканските държави една срещу друга, за да запази влиянието си и да осъществи завоевателските си цели.
С цялото ми уважение, приятелю!
цитирай
9. elizabethborislavova - Много ми хареса резкият тон по темата.
21.10.2020 14:30
Обаче за съжаление нашите управници обслужват чужди интереси и през последните години непрекъснато отстъпват от нашите. Предателството е съпоставимо с това през 50-те години на 20 век.
shtaparov написа:
nikikm написа:
Напълни ми душата! А,тя плаче!

Партия или друга организация,която отстъпи пред натиска на крадците трябва да бъде ликвидирана и забравена завинаги а европейска държава,която реши да притиска България вместо Псевдомакедония е наш враг,с който НИКОГА ПОВЕЧЕ няма да другаруваме!

цитирай
10. kossef - Щапаров, с две ръце и ...
21.10.2020 18:09
с чепиците си барабар - с теб и такива като теб съм! А чепиците ми, алегория на гнева ми спрямо българите-предатели, спрямо лигавщината на "благожелателите" ни от Запад и наглеците от Изток, са били винаги, и винаги ще бъдат, готови да сритат озлоблението им от това, че се оказваме техни възпитатели по нравственост /богомилството и приемниците им в схоластична Европа дали необратим оттласък от тираничната й нравственост и дива инквизиция над инако мислещите/, дали държавност, култура, писменост и права вяра на "братушките" от Изток /българските духовници и книжници, изгнаници там от нахлулия и поради тъпото разединение на Европа срещу турците/... Приветствам те! А макЕДОНЦИТЕ ще си ГО заслужат!...
цитирай
11. shtaparov - (Удар в десятката, на измамниците)
21.10.2020 21:03
nedovolen написа:
Удар в десятката, на измамниците!
:)))

Много се радвам!
цитирай
12. barin - Поздрави, Щапаров. Периодически ...
22.10.2020 06:37
Поздрави, Щапаров. Периодически поднасяш материали, с които засягаш предателите и съседите от Сееерна Маледония, които крадат всичко, което могат от нашата история, че малко и от гръцката дори.
цитирай
13. elenkokoschkov - БРАВОС!!!!
22.10.2020 21:11
МНОГО МЕ КЕФИ ПЕСЕНТА ЗА ТОДОР АЛЕКСАНДРОВ!
цитирай
14. vaquero - shtaparov,
22.10.2020 23:18
Понеже сме безгръбначни, ще ги пуснем в ЕС безпрепятствено.
цитирай
15. shtaparov - Като древен народ, ние сме в осно...
24.10.2020 05:11
batogo написа:
Като древен народ, ние сме в основата на Европа и европейският генезис като произход, като култура и като Дух, защото винаги сме търсили и отстоявали Истината! Изживели сме и сме надживели много тежки изпитания и превратности, като сме се съхранили благодарение на Силата на Духа, Волята, Мъдростта и Вярата си. Оцелели сме, защото не сме се поддавали на интриги, не сме се държали като варвари и лицемери със съседите си и не сме признавали друг господар освен Бог, Когото носим в душите и сърцата си.
Като съвременни европейци ние трябва с чест, почтеност и достойнство да отстояваме позициите си в Европейската общност като народ и държава, и веднъж завинаги да отрежем пипалата на руския октопод у нас, който открай време се стреми да ни превърне в своя послушна, безропотна жертва, като постоянно върти интриги на Балканите и настройва балканските държави една срещу друга, за да запази влиянието си и да осъществи завоевателските си цели.
С цялото ми уважение, приятелю!

Да приятелю- ние не само че сме били винаги европейци ами сме най-добрите от всички,и от тази добрина в излишество си патим! ...
цитирай
16. shtaparov - (Много ми хареса резкият тон по темата.)
24.10.2020 05:14
elizabethborislavova написа:
Обаче за съжаление нашите управници обслужват чужди интереси и през последните години непрекъснато отстъпват от нашите. Предателството е съпоставимо с това през 50-те години на 20 век.
shtaparov написа:
nikikm написа:
Напълни ми душата! А,тя плаче!

Партия или друга организация,която отстъпи пред натиска на крадците трябва да бъде ликвидирана и забравена завинаги а европейска държава,която реши да притиска България вместо Псевдомакедония е наш враг,с който НИКОГА ПОВЕЧЕ няма да другаруваме!

Измамниците,които си правят експерименти на наш гръб друго и не заслужават- бидейки пълни глупаци те грам не осъзнават,че така постилат пътя към своята гибел- не към нашата!
цитирай
17. shtaparov - с чепиците си барабар - с теб и такива ...
24.10.2020 05:15
kossef написа:
с чепиците си барабар - с теб и такива като теб съм! А чепиците ми, алегория на гнева ми спрямо българите-предатели, спрямо лигавщината на "благожелателите" ни от Запад и наглеците от Изток, са били винаги, и винаги ще бъдат, готови да сритат озлоблението им от това, че се оказваме техни възпитатели по нравственост /богомилството и приемниците им в схоластична Европа дали необратим оттласък от тираничната й нравственост и дива инквизиция над инако мислещите/, дали държавност, култура, писменост и права вяра на "братушките" от Изток /българските духовници и книжници, изгнаници там от нахлулия и поради тъпото разединение на Европа срещу турците/... Приветствам те! А макЕДОНЦИТЕ ще си ГО заслужат!...

Браво приятелю- много ти благодаря!
цитирай
18. shtaparov - Поздрави, ...
24.10.2020 05:19
barin написа:
Поздрави, Щапаров. Периодически поднасяш материали, с които засягаш предателите и съседите от Сееерна Маледония, които крадат всичко, което могат от нашата история, че малко и от гръцката дори.

Както дедите ни мразели предатрелствата,така ги мразим и ние днес- в "Македония" предателите не са мнозинство но ги има за съжаление толкова,че да държат властта 29 години без да трепнат от народните хули,които се сипят с пълно право върху тях!
цитирай
19. shtaparov - МНОГО ...
24.10.2020 05:21
elenkokoschkov написа:
МНОГО МЕ КЕФИ ПЕСЕНТА ЗА ТОДОР АЛЕКСАНДРОВ!

Радвам се- мен също ме изкефи,затова я сложих тук!
цитирай
20. shtaparov - Понеже ...
24.10.2020 05:24
vaquero написа:
Понеже сме безгръбначни, ще ги пуснем в ЕС безпрепятствено.

Надявам се тоя път да бъде по-различно- безгръбначието бе умишлено култивирано у нас и няма никакво бъдеще,понеже не е в кръвта на народа ни! То е в кръвта на онези чужденци,които ни го докараха и го сложиха на пиедестал но и тяхното време вече изтича,а ние знаем да чакаме!
цитирай
21. zaw12929 - НАШИТЕ ПРОБЛЕМИ ДРУГИ ДА РЕШАВАТ ...
25.10.2020 13:09
НАШИТЕ ПРОБЛЕМИ ДРУГИ ДА РЕШАВАТ
ДЪРЖАВАТА ЗАБРАВИ ДА РЕШАВА ПРОБЛЕМИТЕ СИ!
цитирай
22. shtaparov - НАШИТЕ ПРОБЛЕМИ ДРУГИ ДА РЕШАВАТ ...
26.10.2020 08:29
zaw12929 написа:
НАШИТЕ ПРОБЛЕМИ ДРУГИ ДА РЕШАВАТ
ДЪРЖАВАТА ЗАБРАВИ ДА РЕШАВА ПРОБЛЕМИТЕ СИ!

Лошото е,че светът ни бъка от проблеми и се стига до варианта "кое по-напред". То и западните сили вече се задъхват,та какво остава за нас...
цитирай
23. nkf - Цялата работа е, че от една страна ...
28.10.2020 18:45
Цялата работа е, че от една страна има държави-велики сили, които са заинтересувани от македонизма, панславизма и антибългаризма и поддържат активно лъжата македонизъм. Такива например са: русия, сърбия, франция, а напоследък и нашият вечен "приятел" - германия. От друга страна, македонизмът е в пряка връзка с комунистическата идеология, а последната нито беше осъдена, нито беше заклеймена. Македонизмът е форма на комунизма.
цитирай
24. shtaparov - Цялата работа е, че от една страна ...
29.10.2020 18:26
nkf написа:
Цялата работа е, че от една страна има държави-велики сили, които са заинтересувани от македонизма, панславизма и антибългаризма и поддържат активно лъжата македонизъм. Такива например са: русия, сърбия, франция, а напоследък и нашият вечен "приятел" - германия. От друга страна, македонизмът е в пряка връзка с комунистическата идеология, а последната нито беше осъдена, нито беше заклеймена. Македонизмът е форма на комунизма.

Имаш право,но ние не можем да се съобразяваме с анти-Българските капризи на "великите" сили: ние си имаме свои интереси,а Франция и Германия нямат работа на Балканите- тук имаме работа ние! Затова онези там да си гледат турците и арабите,а нашия интерес ние ще си го гледаме и той диктува едно: нито крачка назад пред диктата на крадеца! В днешната ни позиция ако не друго,поне Русия и Сърбия не могат да ни притискат- напротив,те са уязвими за натист от страна на НАТО и ЕС! Както добре забелязваш, Америка не е на страната на мошениците- значи не сме беззащитни,нека потърсим помощ от там, включително от ООН!
цитирай
25. nkf - Разбира се, напълно съм съгласен с ...
30.10.2020 14:47
Разбира се, напълно съм съгласен с казаното от теб, още повече, че то се явява допълнение на моето разбиране. Все пак, аз никъде не съм казал, че трябва да се съобразяваме с французи, руснаци, германци и други, поддържащи коминтерновския антибългарски македонизъм. Освен това, отлично забелязвам, че САЩ реално са на наша страна. Реално погледнато, САЩ никога не са имали антибългарска позиция, а напротив - дори само позицията на САЩ по времето на президента Уилсън е напълно достатъчна за да се види, че всъщност Америка е имала и има напълно позитивно отношение към България. Разбира се тук става въпрос за интереси и в това няма лошо. Ще допълня предния си коментар като подчертая, че големият проблем е в липсата на реално осъждане на комунизма и неговите престъпления, които имат изцяло, генетично антибългарски характер.
цитирай
26. shtaparov - Разбира се, напълно съм съгласен ...
30.10.2020 18:00
nkf написа:
Разбира се, напълно съм съгласен с казаното от теб, още повече, че то се явява допълнение на моето разбиране. Все пак, аз никъде не съм казал, че трябва да се съобразяваме с французи, руснаци, германци и други, поддържащи коминтерновския антибългарски македонизъм. Освен това, отлично забелязвам, че САЩ реално са на наша страна. Реално погледнато, САЩ никога не са имали антибългарска позиция, а напротив - дори само позицията на САЩ по времето на президента Уилсън е напълно достатъчна за да се види, че всъщност Америка е имала и има напълно позитивно отношение към България. Разбира се тук става въпрос за интереси и в това няма лошо. Ще допълня предния си коментар като подчертая, че големият проблем е в липсата на реално осъждане на комунизма и неговите престъпления, които имат изцяло, генетично антибългарски характер.

Проблеми има и за жалост не се очертава скоро да се решат,а от симпатиите на Америка трябва да се възползваме в добрия смисъл и да тръгнем уверено напред.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 4815974
Постинги: 267
Коментари: 9063
Гласове: 136734
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи