Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: twohearts
Категория: Поезия
Прочетен: 88635
Постинги: 144
Коментари: 59
Гласове: 282
Постинг
07.08.2022 16:38 - Бягам и не спирам!
Автор: twohearts Категория: Поезия   
Прочетен: 1686 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Над треви зелени, през гори големи

бягам и не спирам - търся и намирам.

Слънцето ме води и със мене броди,

вятърът в косите сбъдва ми мечтите.

 

Малките светулки са на Бога булки -

пътя ми огряват, в мрак ме озаряват.

Бягам и не спирам - няма да умирам!

Даже да те зърна, аз не ще се върна…

 

Болката измивам, раните покривам…

В песен те забравям, нивга не повтарям…

Бягам и не спирам - чувствата убивам…

Наивното момиче няма да обича!



Тагове:   музика,   стих,   тъжно,   поезия,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив