Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2021 11:44 - Люто чушле - Тя, Роботът!
Автор: pantaleev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1502 Коментари: 17 Гласове:
14

Последна промяна: 26.05.2021 11:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 
  "Хора които може би познавате" ми вика бай Фейсбук. И изведнъж шок, ужас.. Не я бях виждал години!!! Предизвика у мен ужасни и страшни спомени. Но нека да се върнем доста години назад!
 Всички я наричаха Роботът в училище заради походката която имаше. Не приличаше на момиче, на моменти и на човекшко същество. В началото я мислехме за обратна и че се боцка с мъжки хормони. 
 Бяхме в 12 клас, а тя в 11 когато един Съученик известен като Нинджата се оплака, че почнала да го преследва. Последва голям майтап и бъзици. Това Роботът да те хареса не беше за хвалба, беше ужасно, страшно, смешно и много грешно. Аз се смях най много и типично в мой стил спуквах от жестоки бъзици бат Нинджата. Но не е трябвало да се смея.. това го разбрах няколко месеца след това!
 Беше един хубав слънчев ден - привидно и аз си бях в скайпа - тогава бе зората на скайпа и всички бяха там, сайтовете Флиртче и Сладур залязваха, а фейсбук е бил план в главата на Рижавият пъпчивко. Получих покана за нов абонат и о ужаас - Робота. Взе да ми пише, че съм много сладък и готин - това си го знам и без точно тя да ми го казва. После каза, че е лудо влюбена в мен и спешно да се срещнем в едно кафене. Казах, че можем да бъдем само приятели и да спре. Никъде няма да ходя с нея. Тя се съгласи. На следващият ден в Даскало ме причакваше и отново ми се обясни в любов - искала да промени стилът ми на обличане. Отвърнах, че прекалява. Пак бях добричък и не я пратих където трябва, а и казах че можем да бъдем приятели и да си казваме "Здрасти" в коридорите. Тормозът по скайпа не спря, веднъж даже ми писа, че заради мен щяла да си реже вените и че взела бръснарско ножче и леко си порязла крака.
 Осъзнах, че това момиче не е добре с главата. Роботът беше обсебена от мен. Не знам как Нинджата се отърва от нея, но за мен беше трудно. Изведнъж изчезна и ме остави на мира, преди около шест години я видях в метрото - гледаше ме лошо, беше ужасна както винаги, направи се че не ме познава, и аз се направих че  не я познавам. И е ето хоп - Фейса ми предлага Роботът. И то заради същият Нинджата който и е приятел в фейсбук. Сигурен съм че и той е добре - понеже стана готвач в Варна. Та реших да драсна това Люто чушле за този лош спомен.
 Тя, Роботът!
image



Гласувай:
14



1. petgrig - Смешник!
26.05.2021 11:56
Опитваш се да се изкараш търсен от жените, белким някоя в това западнало сайтче ти се върже. А дано, ама надали:)
ПиснА ли ти да лъскаш бастуна, м?
цитирай
2. pantaleev - Опитваш се да се изкараш търсен от ...
26.05.2021 12:02
petgrig написа:
Опитваш се да се изкараш търсен от жените, белким някоя в това западнало сайтче ти се върже. А дано, ама надали:)
ПиснА ли ти да лъскаш бастуна, м?


Сашко Донев! Еми ти като си търсен само от мъже си е твой проблем. Тук не ти е фейса на Пискова, така че чупката. Да не мислиш, че не знам как и пращаш розички под всеки пост. Тъпо парче си!
цитирай
3. panazea - Момичето е хубаво !
26.05.2021 12:02
От какво всъщност се оплакваш !
Тя е страшна само в твоето въображение !
Едно много симпатично момиче!
Твоята слабост е нейната сила.
Ти се страхуваш , че не можеш да й устоиш !
Ха ха !
Пан
цитирай
4. pantaleev - panazea
26.05.2021 12:05
Не съм съгласен с теб. Малко грим и ето ти. Пък и минаха доста години - да я беше видяла преди друго щеше да кажеш :)
цитирай
5. panazea - Ако наистина не я харесваш ,
26.05.2021 12:09
няма опасност за теб !
Просто я отрязваш с голямата ножица.
Но ако я харесваш , винаги ще оставиш отворена една врата за нея !
Ъндерстенд ! Тя какво ще те прави , си е ваша работа !
Пан
цитирай
6. pantaleev - няма опасност за теб ! Просто я ...
26.05.2021 12:18
panazea написа:
няма опасност за теб !
Просто я отрязваш с голямата ножица.
Но ако я харесваш , винаги ще оставиш отворена една врата за нея !
Ъндерстенд ! Тя какво ще те прави , си е ваша работа !
Пан


Както написах в поста - аз бях забравил че съществува, Фейсбук ми напомни за нея. Не я харесвам :)
цитирай
7. bager - pantaleev
26.05.2021 13:41
Здравейте млади момко! За разлика от потребител panazea не виждам нищо красиво в това същество от женски пол. Радвам се, че сте се отървал на време. Понякога най хубавите, но и най лошите спомени са в ученическите години. Желая Ви крепко здраве, младежка дързост и да срещнете едно добро момиче в живота!
Поведението на потребител petgrig е на злобен и ограничен трол който иска да уязви своят опонент с твърдения в стил "налучквания". Животът не е лотария или бинго скъпи приятели.
С уважение : Любомил
цитирай
8. pantaleev - Здравейте млади момко! За разлика ...
26.05.2021 13:50
bager написа:
Здравейте млади момко! За разлика от потребител panazea не виждам нищо красиво в това същество от женски пол. Радвам се, че сте се отървал на време. Понякога най хубавите, но и най лошите спомени са в ученическите години. Желая Ви крепко здраве, младежка дързост и да срещнете едно добро момиче в живота!
Поведението на потребител petgrig е на злобен и ограничен трол който иска да уязви своят опонент с твърдения в стил "налучквания". Животът не е лотария или бинго скъпи приятели.
С уважение : Любомил


Благодаря! Радвам се, че си разбрал поста. Всичко най и на теб.
цитирай
9. blackpredator - льош музикант си Панто
26.05.2021 16:39
да караш тоя Страдивариус да страда..
ей, Пулюгриг даже си е напраил ношка..
цитирай
10. pantaleev - да караш тоя Страдивариус да стр...
26.05.2021 17:15
blackpredator написа:
да караш тоя Страдивариус да страда..
ей, Пулюгриг даже си е напраил ношка..

Аз съм Добро момче... но понякога съм доста лошичък. А този педал е Тутьо, ако е Полито е за Златна малинка.
цитирай
11. danielpetef - Панто никак не е трудно да върнем ...
26.05.2021 20:52
Панто никак не е трудно да върнем лентата назад десетина години и ще видим че от цялата им тогавашна групичка само Пискова не си е сменила потребителското име защото се мисли за известна.Няма я Гина,а другите ги знаем кои са-подскачащи комплексари.
Тук са:оня с розовите прашки-Турбоча,Катана,Тутьо,хисарския,пловдивския глупав dj с нови никове и със същия брой мозъчни клетки. Абе не са ми интересни.
ПП-робота не е лоша!Поздрави копеле!
цитирай
12. pantaleev - Дани
26.05.2021 21:08
Турбоча, катана и диджея от Пловдив отдавна ги няма тук. Турбоча е в Белгия и се скри, Катана е в фейса, а Гатора се промени. В момента са най жалките утайки.
цитирай
13. danielpetef - Турбоча, катана и диджея от Пловдив ...
26.05.2021 21:16
pantaleev написа:
Турбоча, катана и диджея от Пловдив отдавна ги няма тук. Турбоча е в Белгия и се скри, Катана е в фейса, а Гатора се промени. В момента са най жалките утайки.

Пантич,не споря!Аз отсъствах от блога последните 4-5 год.и някои неща не са ми известни.
цитирай
14. pantaleev - Гогата, гетманса, тигъра. . Тези са ...
26.05.2021 21:24
Гогата, гетманса, тигъра.. Тези са други. Те съсипаха сайта. Сега и тоя гей Мимо дето се появи.. Неприятни копелета са. Пискова я изгони Никито. Иначе и Марчето, Бале, нетчето, злика се отказаха отдавна. Аз и ти сме братле, като няколко дни съм по свободен и активен тук. Иначе чат пат
цитирай
15. panazea - Здравей !
27.05.2021 01:00
За Гатора ми е мъчно !
Беше много свестен и поддържаше това място чисто.
Триеше неподходящи постинги.
Много хора тук пишеха съдържателни неща.
Пан
цитирай
16. pantaleev - За Гатора ми е мъчно ! Беше много ...
27.05.2021 09:35
panazea написа:
За Гатора ми е мъчно !
Беше много свестен и поддържаше това място чисто.
Триеше неподходящи постинги.
Много хора тук пишеха съдържателни неща.
Пан


Той се промени към по добро, спря да се занимава с блога, с него заровихме томахавките. Да е жив и здрав човека.
цитирай
17. pantaleev - ВАЖНО УТОЧНЕНИЕ!
27.05.2021 09:38
Снощи имах жестока кавга с подобието на човек petgrig. Извинявам се, само че намесих нечие дете - това не трябваше. Иначе държа на мнението си, че той е боклук.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pantaleev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 375727
Постинги: 159
Коментари: 4575
Гласове: 27255
Архив