Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2020 08:52 - ПОРЕДНАТА МИ ЖАЛБА СРЕЩУ А1
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1572 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 09.12.2020 17:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес преди обяд 26.11.2020 г. посетих офис на А1.Казах на служителката Симона Кодева,че съм за плащане и последваха въпроси знаете ли,че имаме оптичен интернет искате ли за 3 лева повече да ползвате.Отговорих,че желая само да платя и помолих за сметката.Докато броеше парите ми обаче служителката продължи да пита имате ли каза други имоти.отговорих,че нямам и поисках да оправим сметката.Тя обаче беше много нахалана че ми написа това,което предлага върху списание.Каза ми още,че имам право да купя и устройство.Аз отговорих,че миналият месец вече съм си взел нов телефон,какво повече?Няма да купувам всеки месец.Благодарих и казах,че не желая.Погледна ме жално,а в същото време навън се беше образувала вече опашка от 4-5 човека.За едно плащане на сметка ми отнеха 10 минути от времето,а също не мисля че имат право да ме разпитват за имотите ми.Това могат само компетентни държавни служби.Разбирам,че сега наближават коледните и ноговодишни празници,но не е това начинът да изкопчат повече пари от клиентите си.Станали са нагли до безкрайност.

Искане от КЗП Друго
  Да бъде преустановена практиката клиенти да бъдат разпитвани за имотното им състояние както и да бавят времето на клиентите си,когато се касае само за плащане на сметка


И ОТГОВОРЪТ ОТ КЗП:

ДО

Г-Н  ГЕОРГИЕВ

ГРАД ШУМЕН

E-mail адрес: 

 

 

ОТНОСНО: Постъпила Ваша жалба в КЗП с вх. № С-03-7050/26.11.2020 г.

 

 

  УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН ГЕОРГИЕВ,

       

         Във връзка с подадената от Вас жалба и извършената по нея проверка Ви уведомяваме, че вътрешните правила за работа на дадено търговско дружество (във Вашия случай „А1 България” ЕАД) и начина на работа на неговите служители не се контролират от Комисия за защита на потребителите.

Информираме Ви, че съгласно действащото в страната нормативно законодателство ефективен правен способ за защита на субективните Ви граждански права и интереси се явява исковата претенция пред компетентния граждански съд, чието съдържание се изразява във възможността да се предяви срещу  лицето или лицата /във Вашия случай срещу „А1 България” ЕАД /, което считате, че ви е засегнало с искания за присъждане на обезщетение за нанесените Ви имуществени и неимуществени вреди, освен ако не уредите предварително взаимоотношенията си с фирмата по доброволен начин със съответното споразумение.

Следва също да имате предвид, че към момента на устните договорки между Вас и служителя на търговеца не е имало представител на КЗП, за да се установи има ли извършено администартивно нарушение от търговеца и респективно да му се ангажира администаривно-наказателната отговорност.

С оглед изложеното изразяваме съжаление, че не можем да Ви окажем съдействие в конкретния случай, но Ви уверяваме, че при нарушаване на Вашите права, предоставени от Закон за защита на потребителите и другите закони, влизащи в рамките на компетентността на КЗП, винаги може да се обърнете за съдействие, информация, извършване на проверка и предприемане на своевременни законоустановени мерки.

 

С уважение, 

image

ЕЛЕНА ГУНЧЕВА

Директор РД-София

 



Тагове:   жалба,   нагли,   бизнес,   2020,   А1,


Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20132863
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031