Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2022 08:23 - ДЖУНА ДАВИТАШВИЛИ: ТРЯБВА ДА ВЯРВАМЕ НЕ В ЧУДЕСА, А В СВОИТЕ СОБСТВЕНИ СИЛИ
Автор: bojo12345 Категория: Хоби   
Прочетен: 1049 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

 

image

 

– Лекувам нощем, защото нямам друго време. Често ме викат като консултант при онкологични операции в московските болници, затова реших да си създам собствен двойник – това е апаратът, който излъчва същата енергия като ръцете ми /бел.ред.: става дума за биокоректора „Джуна” 1/.

 

– Аз изобщо не обичам такива мистични определения като черна и бяла магия. Никога не съм била част от „магьосническото” общество – в това могат да вярват само невежи хора, които не знаят и не искат да разберат, че физическото поле на човека се простира далеч извън неговата телесна обвивка. Нека не забравяме, че аз не съм знахарка, а сериозен учен със световно известно име. Вярно е, че съм била медицинска сестра и фелдшер, но благодарение на дългогодишния си опит влязох в сериозната медицина.

Когато отидох при великия професор Демихов в Боткинската болница, той ми каза, че не знам в какво дълбоко блато влизам, където ще ме сдъвчат и изплюят. Но аз не се отказах…

 

– Не са ме обучавали, а ме облъчваха 7 пъти на ден, за да разберат какво е това особено нещо, скрито в ръцете ми. Всъщност не обичам да си спомням за това време.

 

– Брежнев отдавна го няма и няма да говоря за него, защото казаното може да бъде използвано срещу мен. Имам патентовани вече 17 изобретения, в това число и онкологична игла. Всеволод Ещенко я изпробва в своята болница върху двама тежко болни от рак и болестта отстъпи. Но хората умират не само от рак, а и от цироза примерно, изгарят за 2-3 месеца. Моят биокоректор помага в началните стадии на тези заболявания. И аз ще докажа това, колкото и усилия да ми коства.

 

Често си спомням за дядо ми, който живя до 138 години и бяха започнали да му растат млечни зъби. Когато не мога да заспя вечер, мисля за него и рисувам картини.

 

– Защото в тях животът е прекрасен и загадъчен. Искам да видя себе си в милиони Джуни. Не ми е нужна слава. Аз не съм звезда, а съм само песъчинка в огромната Вселена.

Ние, хората, не разбираме, че, нарушавайки баланса в природата, унищожаваме себе си. Често мечтая да изтичам боса в ранното утро по кубанската степ, да се изкъпя в утринната роса – впрочем, именно росата лекува алергии. Никога няма да си купя козметичен крем, защото в хладилника си имам пресни яйца. Белтъка на яйцето е живия еликсир на живота. Ако пък започна кашлям, не тичам в аптеката, а затоплям гъша мас и мажа гърдите и гърба си с нея.

 

– Не, винаги съм обичала родината си. Много отдавна можех да замина на Запад. Дори английската кралица ми предлагаше да я уча на медицина, но аз отказах.

 

– Защото искам нашите деца и внуци да бъдат здрави. И това не са просто красиви думи. Тук е моята родина, моята земя, моите приятели, и без всичко това аз не съм Джуна.

 

– За радостта главата на човек трябва да бъде свободна. А аз постоянно мисля какво бъдеще очаква страната ни, щом никой не се грижи за старите хора и децата.

 

– Не е вярно – хората имат сили. Трябва да вярваме не в чудесата, а в своите собствени сили. Отдавна лекувам болни и знам, че ако човек се бори със своите заболявания и вярва в излекуването си, то силата на неговия дух е способна да направи и невъзможното, за да постигне той здравето си.

Интервю на Любов Лебедина

Превод от руски: Анна Димитрова



Тагове:   лечение,   Джуна,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bojo12345
Категория: Политика
Прочетен: 3656822
Постинги: 1932
Коментари: 4403
Гласове: 18539
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930