Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
05.02.2017 16:21 - ЗА ПОСЛЕДЕН ПЪТ...
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 6166 Коментари: 22 Гласове:
25

Последна промяна: 05.02.2017 16:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ЗА НЯКОИ ОТ ВАС.
С ЛЮБОВ.....
МИЛЕЙДИ
клик върху картинките:))


image

image
image

image




image

image
image

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image






Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cortana - Кой сега ще черпи кафето? :)
05.02.2017 17:03
Кой, кой, кой? :))))
Честито, милейди46! :)

Ноооо.... Мога ли да те помоля за нещо?
Хайде да пооправим малко постинга ти, м?
Все пак вече те четат нормално хората и трябва да показваш класа. :)

Поздравчета!

ПП: Песента от клипа е една от любимите ми! :)
цитирай
2. redabyss - Кое за последен път?Защо? :(
05.02.2017 17:30
Кое за последен път?Защо? :(
цитирай
3. cortana - А, ако се чудиш на коментара ми,
05.02.2017 17:41
погледни статистиката на новопубликуваните постинги. :)

Или ето този скрийншот: http://cortana.blog.bg/photos/178678/Mileidi46.gif
цитирай
4. cortana - Добричка вещице,
05.02.2017 17:44
redabyss написа:
Кое за последен път?Защо? :(
може би за последен път ще ме мисли за Жоро. :))))
А може би ще се убеди, че аз съм по-гого и от него дори. :)))))
Поздрави и на двете Ви!

https://www.youtube.com/watch?v=UNOIo4rolC4
цитирай
5. redabyss - Аз се извинявам, но ако има нещо за ...
05.02.2017 17:49
Аз се извинявам,но ако има нещо за четене,като цъкна върху картинките, не ми се показва. :)
цитирай
6. mrazekoff - Красота
05.02.2017 17:50
и изящество! Благодаря ти, приятелко! Красив месец февруари ти пожелавам!!!!
цитирай
7. mileidi46 - :)))
05.02.2017 18:25
cortana написа:
Кой, кой, кой? :))))
Честито, милейди46! :)

Ноооо.... Мога ли да те помоля за нещо?
Хайде да пооправим малко постинга ти, м?
Все пак вече те четат нормално хората и трябва да показваш класа. :)

Поздравчета!

ПП: Песента от клипа е една от любимите ми! :)

Някой ще пие кафе с мен,а някой..ще яде бой:))
Песента и на мен ми е от любимите..
Благодаря...
ПП
аз съм класа..няма какво да доказвам:)))И на кого..:))
цитирай
8. mileidi46 - Защото взех едно решение..
05.02.2017 18:27
redabyss написа:
Кое за последен път?Защо? :(

Благодаря ,че се отбихте!!
Лека вечер:)
цитирай
9. mileidi46 - не се учудих изобщо..
05.02.2017 18:29
cortana написа:
погледни статистиката на новопубликуваните постинги. :)

Или ето този скрийншот: http://cortana.blog/photos/178678/Mileidi46.gif

Нали знаеш.че мен нищо не ме изненадва,защото виждам нещата в бъдещето ..:)
Медиум съм.
цитирай
10. mileidi46 - По-убедена съм от всякога...:)))
05.02.2017 18:33
cortana написа:
redabyss написа:
Кое за последен път?Защо? :(
може би за последен път ще ме мисли за Жоро. :))))
А може би ще се убеди, че аз съм по-гого и от него дори. :)))))
Поздрави и на двете Ви!

https://www.youtube/watch?v=UNOIo4rolC4

цитирай
11. mileidi46 - Само картинки са мила..
05.02.2017 18:34
redabyss написа:
Аз се извинявам,но ако има нещо за четене,като цъкна върху картинките, не ми се показва. :)

няма нищо за четене..:))
Лека вечер.
цитирай
12. mileidi46 - Аз ти благодаря,Стеф!
05.02.2017 18:37
mrazekoff написа:
и изящество! Благодаря ти, приятелко! Красив месец февруари ти пожелавам!!!!

за това,че не ме забравяш.
Прегръдка!И лека вечер!
С усмивка...нали знаеш..
цитирай
13. cortana - :)))
05.02.2017 18:46
mileidi46 написа:
По-убедена съм от всякога...:)))
Ами.... както написах преди малко в коментар при мене, няма да се напъвам никого да разубеждавам. :)
Но.... кафето е от тебе! :))))
Ти ще почерпиш за отпадането на БАНа ти, а аз за това, че ме титуловаш на гого. :))))
цитирай
14. mileidi46 - ДОГОВОРЕНО!!!
05.02.2017 19:56
cortana написа:
mileidi46 написа:
По-убедена съм от всякога...:)))
Ами.... както написах преди малко в коментар при мене, няма да се напъвам никого да разубеждавам. :)
Но.... кафето е от тебе! :))))
Ти ще почерпиш за отпадането на БАНа ти, а аз за това, че ме титуловаш на гого. :))))

:))))))))
цитирай
15. cortana - :)
06.02.2017 10:55
mileidi46 написа:
cortana написа:
mileidi46 написа:
По-убедена съм от всякога...:)))
Ами.... както написах преди малко в коментар при мене, няма да се напъвам никого да разубеждавам. :)
Но.... кафето е от тебе! :))))
Ти ще почерпиш за отпадането на БАНа ти, а аз за това, че ме титуловаш на гого. :))))

:))))))))
Подписано и подпечатано! :))))

ПП за една лейка: Не лейка, Юлка исках да кажа :)))
Юлче, бабе, при писането на коментари, правописните грешки се подчертават. Така, че трябва да си доста тъп, че да не обърнеш внимание и не провериш.
Не ти ли минава през ума, че това е един от начините да се забавлявам с тебе?
Като се смея на удавническото ти хващане за такива неща и пенявенето ти, при положение, че твоята граматика е пълен бълвоч. :)))))
цитирай
16. mileidi46 - Едното го разбрах и приемам,но
06.02.2017 15:59
cortana написа:
mileidi46 написа:
cortana написа:
mileidi46 написа:
По-убедена съм от всякога...:)))
Ами.... както написах преди малко в коментар при мене, няма да се напъвам никого да разубеждавам. :)
Но.... кафето е от тебе! :))))
Ти ще почерпиш за отпадането на БАНа ти, а аз за това, че ме титуловаш на гого. :))))

:))))))))
Подписано и подпечатано! :))))

ПП за една лейка: Не лейка, Юлка исках да кажа :)))
Юлче, бабе, при писането на коментари, правописните грешки се подчертават. Така, че трябва да си доста тъп, че да не обърнеш внимание и не провериш.
Не ти ли минава през ума, че това е един от начините да се забавлявам с тебе?
Като се смея на удавническото ти хващане за такива неща и пенявенето ти, при положение, че твоята граматика е пълен бълвоч. :)))))

НЕ РАЗБРАХ,какво общо има Юлия тук??Не виждам неин коментар...
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, Милейди!
06.02.2017 21:38
Пожелавам ти, както казвали римляните в такъв случай, Бонус Евентус!

Не намирам постинга ти за кичозен Ни най- малко!
Спомням си един подобен твой постинг
Нашето малко човече, което иначе се занимаваше сериозно с негови работи, като го зърна, заряза всичко И с интерес го разгледа!
То отсега прави разграничение на кичозното от интересното!

Хубава вечер ти пожелавам!
цитирай
18. stela50 - Благодаря, Милейди...
07.02.2017 18:03
Благодаря за виртуалното приятелство, за красотата,
която носиш в душата си и споделяш с нас... всеки човек
по различен начин изразява усещането си за добро,
прекрасно, обично... харесвам и уважавам твоите послания,
сътворени в приказност и вълшебство.
С обич !
цитирай
19. mileidi46 - :))) Благодаря ти Лео!
08.02.2017 00:09
leonleonovpom2 написа:
Пожелавам ти, както казвали римляните в такъв случай, Бонус Евентус!

Не намирам постинга ти за кичозен Ни най- малко!
Спомням си един подобен твой постинг
Нашето малко човече, което иначе се занимаваше сериозно с негови работи, като го зърна, заряза всичко И с интерес го разгледа!
То отсега прави разграничение на кичозното от интересното!

Хубава вечер ти пожелавам!

И да е кич...важното е,че аз се забавлявам:))
На който не му харесва,си е негов проблем..
На аПостола му бях отговорила в негов стил,но не ми харесва да слизам в неговото блато..и го изтрих!!
А за твоето малко съкровище ,ще направя нещо утре и ще го пусна :))
Лека вечер или лека нощ:))
цитирай
20. mileidi46 - И аз ти благодаря,мила!!
08.02.2017 00:13
stela50 написа:
Благодаря за виртуалното приятелство, за красотата,
която носиш в душата си и споделяш с нас... всеки човек
по различен начин изразява усещането си за добро,
прекрасно, обично... харесвам и уважавам твоите послания,
сътворени в приказност и вълшебство.
С обич !


С обич ти отвръщам на приятелството!
На добротата ти,на духа ти и искреността..
С обич те прегръщам и ти казвам пак -благодаря че си тук..
лек и спокоен сън ти пожелавам..
цитирай
21. starforlife - Здравей, маман! хах
08.02.2017 00:19
Аз не съм тя, мила, и когато се видите на кафе - ще се убедиш.
Но се гордея с нея - направи това, което аз не успях тогава - премахна БАНа ти.
Поздрави!
Ж
https://www.youtube.com/watch?v=04E417QrEMM
цитирай
22. mileidi46 - ПОЖИВЬОМ И УВИДИМ..ЗДРАСТИ И ЛЕКА НОЩ..:)
08.02.2017 01:35
starforlife написа:
Аз не съм тя, мила, и когато се видите на кафе - ще се убедиш.
Но се гордея с нея - направи това, което аз не успях тогава - премахна БАНа ти.
Поздрави!
Ж
https://www.youtube/watch?v=04E417QrEMM



цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8318475
Постинги: 2045
Коментари: 15596
Гласове: 32617
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031