Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2020 20:14 - Ако бях жена, щях да ти пусна - казал Борисов на доц. Мангъров по време на разговора им – КАКВО ЛИ ОБЕЩАВА НА ЧУЖДИ ДЪРЖАВИ?
Автор: zahariada Категория: Забавление   
Прочетен: 677 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 30.05.2020 20:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Ако бях жена, щях да ти пусна - казал Борисов на доц. Мангъров по време на разговора им – КАКВО ЛИ ОБЕЩАВА НА ЧУЖДИ ДЪРЖАВИ?

image


image

Атанас Мангъров

В България няма много възрастни хора, за това и смъртността е ниска. Няма как станеш възрастен с 200-300 лева пенсия, коментира вирусологът доц. Атанас Мангъров.

Ние сме на 80-то място в света по брой възрастно население. Средната продължителност на живота у нас е 73 години, в Италия е 80 години, поясни той. Ние сме страна, в която няма масово възрастни хора на 80-90 години, освен някои единици. Така са и останалите страни с ниска смъртност, посочи той пред bTV. 

Поне 280 хил души са били в контакт с коронавируса, но не са разбрали. 0.04 % е смъртността. При морбили е 1 на 1000 - повече от тази от Ковид. Ние сме като болница, в която няма недоносени новородени. Иначе и аз съм суха съчка също, използва традиционните си метафори доц. Мангъров. 

Нямам конфронтация с никого. На мен просто това ми е работата и коригирам неща, които не са правилни, правя каквото мога, всичко беше правилно, но можеше да не се нанесе такъв икономически удар, допълни той. 

Нямам конфронтация с никого. Аз съм тук, за да помагам и да се забавлявам", отсече доц. Мангъров.

,,Всичко, което бе направено, бе направено с най-добри намерения и с цел да се запази животът на хората. Прави чест на премиера, че чу гласа на науката, т.е. мен. Дори на 40-тата минута от нашия разговор той ми заяви: ,,Виж какво, Мангъров, ако бях жена, щях да ти пусна"". Говорихме около час и мисля, че тогава ме чу много добре и ме разбра какво говоря"", разкри той.

Борисов: "Мангъров, ако бях жена щях да ти пусна."

Това е истинското лице на Системата /мафията/! Която жена или мъж поискат да станат граждани за европейско развитие на боеко му "пускат". Буквално и съвсем истински. С чувства, не просто ей така. След това високо отговорно партийно включване и освежаващ душ стават европейски развити гербаджийски калинки - от еврокомисар през депутат, министър, топ журналист, влиятелен социолог или политолог, шеф на агенция, кмет, олигарх и всичко остнало в страната на истинските развити балкански европейци. Стават големи калинки.

Произведени от ГЕРБ!

Николай Марков

В заключение инфекционистът сподели, че с разхлабването на мерките не очаква през есента да настъпи някакъв апокалипсис във връзка с прогнозираното от редица експерти завръщане на COVID-19.

Източник/ци: https://frognews.bg

Четете още на: http://www.budnaera.com/2008-01/2008-01-



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
1. missana - Този Мангъров е много тъп.
30.05.2020 20:26
Борисов добре му е казал. Това е нещо като: "Посмали манго!"

С 200 лв пенсия можеш да станеш и безсмъртен. Защото тези, които са преживели Ленинградската блокада са доживели до 100-те. Това на нашите пенсионери на такова ми прилича. Те си отмъщават на държавата за ниските пенсии с парадоксално дълголетие, макар и заприличали на концлагеристи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39740370
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031