Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2020 18:10 - Ласка спомнена
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 1101 Коментари: 4 Гласове:
18

Последна промяна: 04.07.2020 22:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Помниш ли ефирната ми ласка?
Пак бях аз,..., ти просто помълча
в дълбините ни пробудени,
в ритъм тих, с вълни от спомени,
срещали ни в пристани с мечти,
преходни, като следите в пясък.

Не прощавай ми..., стори го вече,
с бурни  изповеди на прибоя,
с история за всяко камъче,
мен намерена и споделена,
съпреживяна и оставена
на дълбините ни в покоя.

Ще помня те с мълчана ласка,
споделена с лунната пътека,
отплавала с платна от време.
към пристан който ще ни срещне,
под слънчевите пръски на дъга,
цветна ни, с любов от дълбините. 

image
 




Тагове:   ласка спомнена,


Гласувай:
18



1. missana - Много е лирично, Лекс!
01.07.2020 21:07
"Мълчаната ласка" оставя вечен спомен.

Поздравление за стиха!
цитирай
2. lexparsy - Радва ме твоето одобрение Младен
01.07.2020 23:31
missana написа:
Много е лирично, Лекс!
"Мълчаната ласка" оставя вечен спомен.

Поздравление за стиха!

Щом поезията ми посяга на лириката с комплименти от поети значи имам напредък! Но детската ми поетичност, разговаряща с облачета все още надделява! Те знаят и разказват много тайни, даже и на мълчаните ласки..! Нали знаеш:-)))
Поне съм доволен че усмихвам някой, и дано и тебе приятелю!
цитирай
3. vesever - Лекси, сега виждам, че този стих е ...
02.07.2020 14:07
Лекси, сега виждам, че този стих е твой, не съм влизала тези дни.
Много хубав е стихът, ще пиша на Апостол да не се хвали с чужди стихове ))

Поздрави!
цитирай
4. lexparsy - Ама не те разбирам Веси... Как не разбираш
02.07.2020 14:35
vesever написа:
Лекси, сега виждам, че този стих е твой, не съм влизала тези дни.
Много хубав е стихът, ще пиша на Апостол да не се хвали с чужди стихове ))
Поздрави!

Не му пиши на Апостолов, да не да не се хвали, а да престани да се Гаври. Защото той го прави и с тебе А на мене толкова ми е жал, че не го осъзнаваш...., както и че стихчето няма нищо общо с твоя постинг за да се хвали с него. Само и ти недей да ми обясняваш че го съжаляваш, защото е болен човека.... болни са най-вече модераторите и собствениците на този блог, че ни налагат да търпим такива като него, любезно страхопочитание! :-((((((
Това стихче той го изпрати и на други мои приятели от негово име, и ме предупредиха, но при тебе успя!

А сега ли? Адски е щастлив и самодоволен че си е постигнал целта! Да ни е честито! Но сигурно съм че не знае, че радостта му ще бъде кратка!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363508
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375