Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2019 14:07 - Malu- Diles, превод на български
Автор: havefun Категория: Музика   
Прочетен: 700 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 27.08.2019 10:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Malu- Кажи им
Казват, че нашата любов е забранена;
че е отрова на греха и лоша глътка на съдбата;
че сме само двама тайни любовници;
че ти правиш нещастен целия ми живот;

Какво ме интересува...
Ако те обичам, какво ме интересува?

Казват, че тази история е свършила;
че съм сляпа защото съм влюбена;
че твоето "обичам те" е празен плод;
че ти един ден ще ме изхвърлиш от твоя път;
казват, че живеем един фарс и е лъжа;

Кажи им,
че нашата любов е голяма колкото вселената,
че в това сърце са в изобилие от чувствата,
между ураганите на страстта без граници;
Кажи им,
че живея и умирам, за да ти дам любов!

Само като те погледна,
аз те чувствам интуитивно, отгатвам те!
Между нежността и обещанията
аз изграждам моя замък!
Ти си моя балсам, моя лек,
на моята само защита.
Невинността, която ме залива...
Ти си мой любовник, ти си мой приятел!
Ти си въздуха в моето небе!
И въпреки, че хората ни сочат
ще бъде само един груб опит 
Ние политаме силно като вятъра
в безкрайността на един нов небосвод.

Кажи им, 
че нашата любов е голяма колкото вселената,
че в това сърце са в изобилие от чувствата,
между ураганите на страстта без граници;
Кажи им,
че живея и умирам, за да ти дам любов!

С кораба на твоята усмивка
отведи ме далеч, излекувай тази рана,
където мечтите са винаги вечни;
където огъня на желанията изгаря нашите тела...

Кажи им, 
че нашата любов е голяма колкото вселената,
че в това сърце са в изобилие от чувствата,
Кажи им,
че нашата любов ще бъде вечна
че когато ме целуваш, светът замлъква
в своята тишина..
между ураганите на страстта без граници
Кажи им,
че живея и умирам, за да ти дам любов!
Кажи им...





Текст Dicen que lo nuestro estб prohibido
que es el veneno del pecado y un mal trago del destino
que sуlo somos dos amantes a escondidas
que tъ me harбs una infeliz toda mi vida
que me importa... si te quiero que me importa
Dicen que esta historia estб acabada
que estoy ciega porque sigo enamorada
que tus "te quieros" son el fruto del vacнo
que tъ algъn dнa me echarбs de tu camino
dicen que vivimos una farsa y es mentira
Diles, que nuestro amor es grande como el universo
que en este corazуn me sobran sentimientos
entre huracanes de pasiуn sin lнmites
diles, que vivo y muero para darte amor.
Sуlo con mirarte yo te intuyo, te adivino
entre caricias y promesas, yo construyo mi castillo
eres mi bбlsamo, mi cura, de mi soledad abrigo
eres mi amante, eres mi amigo.
Tъ, eres el aire de mi cielo
y aunque la gente nos seсale
serб solo un burdo intento
nosotros volaremos alto como el viento
ente la inmensidad de un nuevo firmamento.
Diles...
Con el velero de tu sonrisa,
llйvame lejos, cъrame esta herida
donde los sueсos se hacen siempre eternos
donde el deseo quema a fuego nuestros cuerpos
Diles, que nuestro amor serб infinitamente eterno,
que cuando me besas el mundo calla en su silencio
entre huracanes de pasiуn sin lнmites
diles que vivo y muero para darte amor... diles



Тагове:   diles,


Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3522972
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832