Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2019 09:03 - Тесла отговаря...
Автор: bojo12345 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4495 Коментари: 8 Гласове:
5

Последна промяна: 09.02.2019 14:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Четвъртото изискване е да се настрои физическият механизъм за работа.
Какво имате предвид? 
Първо поддръжката на механизма. Човешкото тяло е перфектна машина. Познавам процесите в нея и какво е добро за нея. Храната, която почти всички ядат, е вредна и опасна. Понякога ми се струва, че всички готвачи по света участват в една огромна конспирация.
Петото условие е паметта. При повечето хора мозъкът е пазителят на знания за света, придобити през жизнения цикъл. Но мозъкът се занимава и с по-важни неща от самото запомняне – той избира правилния спомен в правилния момент. Това е навсякъде около нас. Всичко, което някога сме виждали, чували, чели, научили, е около нас във формата на светлина. Откритията, които съм направил, стояха в ума ми дълги години, преди да ги реализирам.
Често споменавате за силата на визуализирането. 
Може би трябва да благодаря за всичките си открития на тази сила. Виждам ги пред очите си, както виждам какво се случва в живота ми – реални и видими. Като млад ме беше страх от това, защото не знаех какво е, но после се научих да използвам тази сила като талант или дарба. Визуализирам даже и поправките върху изобретенията  ми. Визуализирайки, решавам сложни математически уравнения. Зрението и слухът ми са перфектни и смея да кажа, че са по-добри от на повечето хора. Чувам гръмотевици на разстояние 150 мили и виждам цветове в небето, които другите не могат. Така съм от дете, след това съзнателно доразвих тези умения. 
В младостта си сте били сериозно болен на няколко пъти. Заболяванията част от условията ли са? 
Да. Често заболяванията служат за прочистване на тялото и душата. Задължително е човек да страда от време на време. Душата може да излекува повечето болести. Като ученик се разболях от холера, защото върлуваше из Лика. Излекувах се, защото баща ми най-накрая ми позволи да изучавам технологии. За мен илюзията не е болест, а е умението на мозъка да преминава отвъд триизмерното пространство. Илюзиите са ме съпътствали цял живот. Бях в Париж, когато видях смъртта на майка ми. В небето, изпълнено със светлина и музика, се носеха прекрасни същества. Едно от тях беше образ на майка, която ме гледаше с безкрайна любов. След като видението изчезна, аз знаех, че майка ми е починала.
 Какво е седмото условие?  Знанието как духовната и жизнената енергия се трансформират в това, което искаме. Осмото е придобиването на контрол върху всички чувства. До това знание или се стига чрез много години труд, или е вродено. Създадох от себе си това, което исках – духовна и изпълнена със смисъл машина.
 Деветото условие, господин Тесла? 
Прави всичко във всеки момент, така че да не забравяш кой си и защо си на Земята.
 Какво е последното условие? 
То е и най-важното. Напиши: „Господин Тесла си игра. Той си игра цял живот и се забавляваше.“ 
Това свързано ли е с вашите изобретения? Игра ли е?
 Да, драги ми. Толкова обичах да си играя с електричеството. Винаги ми става неприятно, когато чуя историята за Прометей, който откраднал огъня, за да го даде на хората. Зевс нямал ли е достатъчно светкавици, че е наказал Прометей за една? А светкавиците са най-красивите играчки на света.  
Обърквате ме, като твърдите, че вашите открития и изобретения са плод на една игра. Много хора ще се намръщят.  
Проблемът е, че хората са прекалено сериозни. Ако не бяха, щяха да са по-щастливи и да живеят по-дълго. Една китайска поговорка гласи, че сериозността намалява живота. За да не се мръщят хората, нека се върнем на нещата, които те смятат за важни.  Читателите биха искали да чуят философията ви за живота. Животът е ритъм, който трябва да се осъзнае. Аз чувствам този ритъм, насочвам го и го глезя. Той е бил много благодарен към мен и ме е дарил със знанията, които имам. Всичко живо се намира в сложни и прекрасни взаимоотношения: човекът и звездите, амебите и Слънцето, сърцето и кръвообращението, и всичко това в безброй мегавселени. Тези връзки са неразрушими, но могат да бъдат обладани, за да се създават нови връзки, които не нарушават предишното състояние на света. Вселената е жива във всичките си проявления. Прилича на мислещо животно. Дори камъните са съзнателни същества като хората, растенията, хората и животните. Звезда, която блести, иска да бъде видяна и ако не сме толкова погълнати от себе си, ще разберем съобщението ?. Дишането, зрението и слухът на човек трябва да са в синхрон с дишането, зрението и слухът на Вселената.
Струва ми се, че долавям философия от будистки текстове? 
/продължението следва/  


Тагове:   условия,   открития,   вселена,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
09.02.2019 11:49
Ето по този начин на мислене и осъзнаване на Житейската Истина се разпознава геният! Но много са малко онези, които могат да го осъзнаят и оценят!
Поздрави!
цитирай
2. bojo12345 - batogo, понеже всички /и особено някои в блога/ вървим към гениалност:)))), лека-полека
09.02.2019 14:37
осъзнаваме извечните истини на живота. Кой от опит, кой от книги - всеки навлиза в пътя, по който всички вървим. Естествено, има и гладки и не толкова гладки моменти, но пък затова сме тук - да се учим! Особено ние, българите, сме винаги в полезрението на другите етноси и народи. Дори когато проблемите ни обграждат отвсякъде. Но и Никола Тесла е от нашата земя. Може би затова е постигнал много и всичко сам.
Поздрави и хубав почивен ден!
цитирай
3. lexparsy - Пак благодаря за тази публикация
10.02.2019 00:14
Замислих се че не случайно дълго време не е публикувана.
Защото както някои открития на Тесла са засекретени поради застрашаване контрола на „избраните“ над хората, така и тези негови думи биха могли.
И защото все още изконните принципи на живота и Природата ни, които човек винаги е знаел са укрити.
Хе, ми даже и медицинската наука би се сринала като пясъчна кула! Защото както намеква Тесла тялото може да се самолекува по самоподобие на Светлината на Духа му...
цитирай
4. krumbelosvet - Ясновидец
10.02.2019 06:24
Рядък дар е това. Но през хилядолетията хиляди са го имали, по различен начин и степен. Между тях Тесла май е уникален. Но общото у всички май е, че НЕЩО ИЗВЪНРЕДНО е С Ъ Б У Д И Л О ВРОДЕНИ ДАРБИ. Може би у ВСИЧКИ се крият такива...
И тук за краткост ще припомня записките на Захари Стоянов, как овчарите "тънеха в дебело невежество". Захари е гениален разказвач, посредствен и даже комичен във всичко останало. Господюви работи, както е рекла "повторията" на Хаджи Ахил от "Чичовци" на Вазов...
цитирай
5. krumbelosvet - ПП:
10.02.2019 06:40
За Захари. Не "тънеха" А "КИСНЕХА" "в дебело невежество". Господи, как геният е улучил тая дума, КИСНЕХА!!! А аз за миг я изумих. Май и аз съм от "киснещите"...
цитирай
6. bojo12345 - Всичко, което някога сме виждали, чували, чели, научили, е около нас във формата на светлина!
10.02.2019 09:25
lexparsy и krumbelosvet - в това интервю намираме това, което днес милиони мозъци все още не могат да проумеят:
- че животът е игра
- не трябва да приемаме всичко на сериозно, просто защото ние сме си го избрали
- че илюзията е пряк път към осъществяване на мислите и идеите ни
- че всяка болест е урок и ни дава възможност да променим нещо в себе си. Както е болестта при Тесла, вихрушката при Ванга и..всеки може да прецени за себе си
Благодаря за добрите размисли и пак заповядайте!
цитирай
7. krumbelosvet - И като истински "киснещ", забравих да благодаря
10.02.2019 09:33
Благодаря за поста!
Поздрави!
Хубав ден
цитирай
8. bojo12345 - krumbelosvet, винаги си добре дошъл:)))
12.02.2019 09:19
Поздрави и светъл ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojo12345
Категория: Политика
Прочетен: 3662156
Постинги: 1932
Коментари: 4403
Гласове: 18546
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930