Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2020 13:28 - Карантината, пътуванията, предсказанията и работата
Автор: ekaterina0909 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1465 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
През март щях да започвам да уча сладкарски курс, проточи се дълго да чакам заради карантината. Писах на известна ясновидка, тя каза, ти ще имаш кариера голяма на готвач, но трябва да имаш търпение , курсът ще се забави... Той продължава да се точи, защото мога да ходя на курса само в почивните от работа дни ... Зимата изкарах готварство и практиката ми беше в елитен ресторант в София. Сладкарството включва всякакви видове тесто – баничарство и хлебарство. Чета учебници по тия дисциплини , взети от всякъде, някои си купих , други ми дадоха. А великата ми кариера на готвач не иска да чака, обаче. Тя е моето призвание. Дори и в най ранното ми детство съм чувствала, че някой ден това ще работя и това ще е издигането ми... Баща ми беше първият човек, който ме накара насила да готвя. Каза, че е необходимо да умея да го правя. Но желанието за това занимание идваше от самата мен. Учех се от големите кулинари около мен, събирах рецепти с десетилетия, майка ми също. Започнах да се интересувам от ресторантьорство и хотелиерство. От кулинарните предавания не гледам всички. Мастър шеф не ме кефи, повече обичах Лорд оф дъ шефс. С готвачите от него си поддържам връзка и до ден днешен. Единият от тях се отдаде на шоколатиерството, другият сега откри нов ресторант и все му прави реклама навсякъде... Третият все критикува колегите си . Другите пък тихо и спокойно си работят по специалността.
Дори и да нямаш собствен ресторант като готвач, може да станеш много добър в занаята и да бъдеш уважаван от всички.
Преди четири години почувствах по интуитивен път , че тази професия е призванието ми и напразно съм се мотала до сега. Чудех се с какво да се занимавам. Търсех някой друг да ми каже с какво – някой гуру или гадател, или глас от небето да ми проговори.
На правилния момент се появи и нужният гадател, моята номероложка, която потвърди моите усещания. Съветвам се с нея всяка година за новата година. Тя ми казва какво да очаквам , но не всичко съм готова да приема веднага.
Догодина очаквам подходящият партньор за мен да се появи. Но ще трябва да избирам между кариерата и семейството. Освен кариера на готвач мога да се занимавам и с книги в книжарница или издателство. Това са двете ми призвания. Основното е готвенето.
Защото човекът е на ниво тяло и храни тялото си. Години наред съм се занимавала с духовни занимания които хранят само духа ми и душата. ИМах връзка директна с АБсолюта отгоре , която прекъсна. Питах номероложката защо, тя каза, за да живееш само по земните закони.
Трябва човек да изчисти подсъзнанието си, за да почувства призванието си. А след като го почувства , ще се появи и правилният от вселената партньор за нас. Това значи, да не мислим зло за никого, изчистването демек. Да желаем всеки да намери мястото си в света. Да не искаме другите да бъдат наказани, защото трябва да бъдем наказани самите ние. Но не го осъзнаваме. Вселената ни показва с повтарящи се ситуации, че не сме на прав път, но ние не разбираме. Започнем ли да работим по призванието си , парите ще дойдат.



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 848305
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4410
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031