Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2019 10:48 - СПАРОТОКЪТ - НОВО ПЛАГИАТСТВО И ЧУДОВИЩНО УБОГО НЕВЕЖЕСТВО!
Автор: milenavarbanova9 Категория: История   
Прочетен: 4773 Коментари: 21 Гласове:
8

Последна промяна: 13.11.2019 13:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Прочетете непременно "статията" на фалшивия "историк" павел серафимов - спароток  (не заслужава главни букви) "Българи в Италия преди Алцек"в неговия блог в blogspot.com.Този бърньок явно е написан ( от него или от менторите му) с цел да го "реабилитира"след моите разобличения.НО И В ТАЗИ СИ СТАТИЯ ПЛАГИАТЪТ ПАК КРАДЕ! Той  "извежда" името на Рим чрез анализ на името на река Струма - Стримон,Струмон,"доказвайки",че то идва от "струя".В книгата си "Връх България" във връзка с характерното за сицилианци(сикани) и българи звукосъчетание "str" ,аз ВЕЧЕ СЪМ ДЕШИФРИРАЛА СМИСЪЛА НА ИМЕТО "СТРИМОН" КАТО ПРОИЗЛИЗАЩ ОТ "СТРУЯ".НЕЩО ПОВЕЧЕ - доказвам с множество факти и дори със съставени от мен речници на идентични думи присъствието на траки и директно на българи,на И талийския полуостров в дълбоката древност.Фалшивкото познава съдържанието на книгата ми,публикувана и в Интернет,и даже в моя блог,но ,както в повечето случаи ,пробутва като свой принос чуждите открития.
За да не остане по-назад от публикацията на моя прочит на волската "Табула Велитерна", в цитираната си най-нова "статия",фалшивкото дава "свой прочит" на волския епиграфски паметник " Accetta Satricum".Тепърва ще проуча доколко този прочит съвпада с интерпретациите на множеството изследователи - италиански и др., разглеждали надписа.СЕГА ИСКАМ ДА НАСОЧА ВНИМАНИЕТО ВИ КЪМ ЕДИН ФАКТ,РАЗКРИВАЩ ПОРАЗИТЕЛНОТО НЕВЕЖЕСТВО НА ТОЯ САМОЗВАНЕЦ,ФАКТ,ДОКАЗВАЩ,ЧЕ НЯМА НИЩО ОБЩО С НИКАКВИ "ПРОЧИТИ" И С НИКАКВИ ДОКАЗАТЕЛСТВА ЗА БЪЛГАРИ В ИТАЛИЯ:

В коментарите под цитираната статия някакъв лаик пише на "гуруто " си: " UNKNOWN,10 ноември, 2019,23:57 :"ВЕЧЕ  ЗАПОЧВАМ ДА ПОДОЗИРАМ ОТКЪДЕ СА КОРЕНИТЕ НА СВЕТОВНОИЗВЕСТНИЯ КИТАРИСТ ОТ ИТ.ПОТЕКЛО ДЖО САТРИАНИ"(..)ХРИСТО.
А спаротокът дълбокомислено му отговаря:
11 ноември 2019,19:31
"ДОРИ САТРИАНИ ДА Е ОТ САТРИАНУМ,НЯМА ГАРАНЦИИ,ЧЕ Е ПОТОМЪК НА СТАРИ БАЛКАНЦИ."

"САТРИАНУМ"?!!!
 Щях да падна от смях,когато прочетох това изявление!
Скъпи приятели,днес в Италия има няколко селища,в различни области,носещи името  "Сатриано".НО СЕЛИЩЕТО,ОТ КОЕТО ПРОИЗХОЖДА ВОЛСКИЯТ ЕПИГРАФСКИ ПАМЕТНИК НЕ СЪЩЕСТВУВА,ТО Е САМО АРХЕОЛОГИЧЕСКИ ОБЕКТ И ПРИ ТОВА НЕ СЕ Е НАРИЧАЛО "САТРИАНУМ",А "САТРИКУМ",КАКТО ВПРОЧЕМ Е ВИДНО И ОТ НАЗВАНИЕТО НА "ACCETTA SATRICUM"!
САТРИКУМ е бил голям град,по брой на жителите си е съперничели на Алба Лонга.През   V в.пр.Хр. той влиза в територията на приморските волски - т.нар. волски анциати ( вж.статията ми за Табула Велитерна) и името му е променено в САТРИКУМ Анцийски ( на ит.Satricum d"Аnzio).Намира се на шейсетина километра от Рим,на древен път,паралелен на Виа Апия И НИКОГА НЕ СЕ Е НАРИЧАЛ "САТРИАНУМ".
Забележителното селище Сатриано ди Лукания( Satriano di Lucania) в Лукания,Южна Италия,в миналото СЪЩО НЕ Е НАРИЧАЛО САТРИАНУМ,А ПИЕТРАФИКСА ,КОЕТО МОЖЕ ДА СЕ ПРЕВЕДЕ КАТО "ПОБИТ КАМЪК" - КАМЪК,СЛУЖЕЩ ЗА ОТПРАВНА ТОЧКА ЗА ИЗМЕРВАНЕ НА УЧАСТЪЦИ ОТ ЗЕМЛИЩЕТО ! 
 Как мислите,дали един истински изследовател,който "разчита" епиграфски паметник от този древен град,не би знаел поне това?
Тая бомбастична грешка недвусмислено доказва,че лицето Павел Серафимов - спароток,е едно невежо същество,без никакви познания в древната история и древните езици.Това е един самозванец и плагиат,който разчита само на недостатъчната или нулева историческа подготовка на читателите си.
Моля прочетете "статията" му и коментарите под нея,преди да ги изтрил,защото той тършува в блога ми.И най-сетне прогледнете за истината за "истинника"!




Гласувай:
9



1. tikoev - Не си заслужава да се занимавате с ...
13.11.2019 11:13
Не си заслужава да се занимавате с човека с черният потник. Оставете го да мухлясва някъде там в психиатрията!
цитирай
2. milenavarbanova9 - Към читателите
13.11.2019 11:15
Извинявам се за печатните грешки - при всеки опит за редакция блогът ги прави още по-многобройни.
цитирай
3. peperutka - малко прекалено, ми се струва,Точно, ти да даваш..
13.11.2019 11:25

1. tikoev - Не си заслужава да се занимавате с ...
11:13

точно, ти да раздаваш Диагнози на половината блогери..М?

милена, извинявай за офтопик а
инак и аз обичам да те чета..
малко останаха..реалните и сериозни личности..тук.
хубав ден, мн ценна информ.събираме при теб
поздрав,Юлия
цитирай
4. milenavarbanova9 - към tikoev
13.11.2019 11:28
За жалост,много хора са измамени от този призрачен "историк".Той трябва да бъде разобличаван всеки път,когато плагиатства или дава крещящи доказателства,че няма нищо общо с науката. Вярно е,че когато го видях на снимките с черния потник,бицепсите и парашутките ,се учудих как един "историк"би могъл да се представя в този вид,но явно мнозина заблудени чада на Майка България му вярват.
цитирай
5. milenavarbanova9 - Благодаря, Юлия, Свободно можеш да ...
13.11.2019 11:49
Благодаря,Юлия,
Свободно можеш да репликираш.
цитирай
6. andorey - Привет и от мен, считам спорът ви със ...
13.11.2019 13:09
Привет и от мен,

считам спорът ви със Спароток за излишен. Всички работим в една посока - разкриване на нашата древна история. Дребни грешки и недоглеждания са допустими, както и пропуски при цитирането. Много хора, които не познават Павел си мислят същото, което чувам и от теб, но след среща лична с него променят отношението си почти на 180 градуса. Няма да цитирам имена, за да не се засегне някой. Също така не настоявам да се срещаш с него, спокойно. Само че подобен "вътрешен огън" между хора, които работят в една посока ми се струва излишен и вреден.
цитирай
7. andorey - Ето и един пример от по стара твоя ...
13.11.2019 13:15
Ето и един пример от по стара твоя статия.
Пиша го тук, за да съм сигурен че ще го прочетеш. Връзката между земя и змия...
Ами отбелязана е още през 1941 г. в етимологичния речник на акад. Стефан Младенов.
Той пише змей (змия) произхожда от ие ghem- земя, пръст. Пише още - зъмя - що е въ земята (пълзи по земята) и т.н.
цитирай
8. milenavarbanova9 - Андрей, Прочети, моля, добавката ...
13.11.2019 13:29
Андрей,
Прочети,моля,добавката ми за името на друго бележити селище с името Сатриано - Сатриано ди Лукания.То също в миналото изобщо не се е наричало САТРИАНУМ.
При въпросния субект не става дума за "пропуск и недоглеждане",а за вопиещо невежество,в което съм го улавяла много пъти.
А за плагиатството - вече буквално ме е страх да публикувам,за да не бъда отново ужилена.
Отново те уверявам,че ценя думите и намеренията ти - те се дължат на твоята толерантност и доброта,но лицето отсреща показва с делата си,че не ги заслужава.
Може би някога ще преосмислиш нападките ми срещу него и те няма да ти се струват незаслужени.Но аз разбирам приятелските ти чувства към тоя човек,които те карат да проявяваш снизхождение.
Сърдечни поздрави!
цитирай
9. milenavarbanova9 - Към Андрей
13.11.2019 13:39
Вече бях публикувала отговора си към първия ти коментар,когато видях и втория.
Въпросната ми статия бе вече публикувана,когато ти ми загатна
за подобно нещо.Знаеш,че многократно те молих да ми изпратиш откъса и името на автора,писал за тая връзка,защото аз не знаех ,че някой я е направил преди мен.Ти не ми го изпрати.Трябваше още тогава да ми го кажеш и изпратиш,а не тъкмо сега - и вярвай,с това доста ме огорчи!Честността изисква подобни неща да се казват на момента,а не да се пазят "за удобен случай".
Все пак в статията си аз съм написала "Хрумвало ли е някому досега" - за да се застраховам и отдам уважение на евентуалните автори,които може би са писали по тая тема и които аз не познавам.Разбира се,че ще проверя сведението,което сега ми даваш и ще направя нужното уточнение.
Историята със Спароток и САТРИАНУМ обаче е съвсем различна.Също и тази със Струма и струя.Да не говорим пък за тази с Ромул и ромоля.Приятен ден!
цитирай
10. andorey - Привет отново, да действително ...
13.11.2019 14:30
Привет отново,
да действително отбелязването на тази връзка между змия и земя точно сега може да се приеме като атака срещу теб. И аз си го помислих. Вярвай ми обаче въобще нямам време да чета и твоите статии и тези на Павел или го правя по диагонала, както се казва...
Затова и проверих чак тази сутрин за тази връзка.
Виж това, също чак сега имам време да ти го препратя, но коментарите не са много положителни
https://trafficnews/urok-po-istorija/nasha-istorichka-osnovateliat-rim-e-govoril-balgarski-ezik-159281/
Хората не ги интересува древни ли сме, млад народ ли сме, а съвсем други проблеми. И до голяма степен са прави.
цитирай
11. milenavarbanova9 - Благодаря,
13.11.2019 15:00
Изненадах се,но зная,че си почтен и искрен,недоразуменията се случват и се оправят.
А какво интересува хората ..бих казала,че трябва най- вече да ги интересува опазването и целостта на България,което е възможно само чрез изгонването на сегашните властници и унищожението на цялото това мръсно повесмо - т.нар.българска политическа класа.Но българите плюят в Интернет и вечер си пият ракийката.Всичко е опошлено,дори патриотизма си превърнахме в чалга.Убита съм,напълно съм смазана от тъпото търпение,духовното опустошение и резигнацията на нашия народ.Само ураган - чуждо нападение,война - ще ни пробуди,но дали след това ще ни има?Искам да вярвам на Слава Севрюкова,но вещаейки пробуда и разцвет,тя назовава и страхотната им цена - кърваво парче от българската снага ще бъде отхапано от турците.Нима ще допуснем това?
цитирай
12. peperutka - мили боже..ама Хоби, сте си заплюли/ не се бях сетила )))
13.11.2019 16:22
Оказа се, че в шегата има истина Името идва отт гракийския бог Герман! Ст. Л. Костов, освен даровит писател е и историк и е описал всичко , преди повече от сто години Коректно посочих, написаното от него Гръм наистина идва от Герман, защото той е бог на жегата и на пороя Ами гърмът е свързан с тях!/

Леонеее, ама..това за 55 п го пишеш, бее чиляк
аре ,малкоо скромност.и дълготърпение..
имайте милост и към нас, читателите!
Благодара за разбирането...
то се вижда, личи...кой, какъв е..и без мн.локуми...
пак, съм аз, Юлия
цитирай
13. milenavarbanova9 - Благодаря ти,
13.11.2019 16:29
Съветът ти винаги е приятелски и мъдър,но явно, за това лице не важат никакви правила.
Колкото до докторските титли,мисля,че и в България се отнемат.Но на тоя какво ще му отнемеш - той е призрак в мъглата,макар че щом има ЕГН,трябва да е отговорен пред закона.
Сещам се за примера с Владко Мурдаров.Той беше хердеров стипендиант,баща ми казваше,че това е станало.чо препоръка на самия Атанас Далчев,който обаче не го е познавал лично,а се е предоверил на някакви чиновници.Имаше време,когато в БНР не можеше да се разминеш от Владко Мурдаров,изскачаше и от ютията.Сега чух,че бил осъден за плагиатство и изчезна - премина в нелегалност.И по-добре - един мурдар по-малко.Но кашата в тия блогове е пълна ,печатните издания са напълно недостатъчни - човек трябва да избира между възможността да бъде ужилен или въобще да не публикува.Все пак между пишещите би трябвало.да има взаимна почтеност - ако не знаеш,че някой преди теб е писал подобно нещо на подобна тема, коректно да цитираш публикацията му в момента,когато научиш за нея и се запознаеш с фактите.Ако пък знаеш,че е писал ,безсъвестно е да не го цитираш,колкото у да ти е неприятен.
Сърдечно те поздравявам и ти желая приятна вечер!
цитирай
14. andorey - Аз мисля че името Герман е свързано с ...
13.11.2019 18:51
Аз мисля че името Герман е свързано с варм на немски, уорм на английски - топъл, горещ. Оттам и Германия - място с много топли изволи. А в Германия наистина има много такива, както и в България
цитирай
15. leonleonovpom2 - Поздрави, Андрей!
13.11.2019 19:08
Според Ст. Л. Костов, автор на знаменита книга, но и директор на Музея в София и Археолог, Герман е тракийски бог Има обичай Герман и до днес- за дъжд при суша и за суша - при порой В Румъния е Калоянис, не заради Калоян, а защото се прави човече от кал/ Глина/, което се дави в река Има го и в Беларус, не мога в момента да правя справка беше с Ярило".... името Което показва ареала на траките- от тук- до Беларус!
Германите, от келтите, които римляните наричат гали, са възприели и името! А по-точно ,то си е римско, въпреки ,че има друг смисъл!

Хубава вечер!
цитирай
16. milenavarbanova9 - Ще го очаквам с интерес! Само не ...
13.11.2019 22:37
Ще го очаквам с интерес!
Само не ядосвай - спомни си собствените си съвети към мен!
Приятна вечер!
цитирай
17. tikoev - Колкото по населението изчезва, ...
14.11.2019 11:02
Колкото по населението изчезва, толкова повече псевдоисторици се раждат. След някоя година ДНК ще е сирийско или китайско или някакво си там евразийско. Няма време....
цитирай
18. milenavarbanova9 - Това е вярно наблюдение. Спомнете ...
14.11.2019 18:19
Това е вярно наблюдение.
Спомнете си,че по времето на царете Иван Александър и Иван Шишман,философите,теолозите,богомилските секти,литераторите,преписвачите църковни и пр.книги устремно са се роили.Това явление може да се обясни.Но то предрича катастрофално близко бъдеще...
цитирай
19. milenavarbanova9 - Но аз съм жена, а защо вие, мъжете, се ...
14.11.2019 18:30
Но аз съм жена,а защо вие,мъжете,се криете зад компютрите и глагоствувате?
Оставили сте всичко на Динко.
цитирай
20. barin - Здравей, Милена. За времето на цар ...
14.11.2019 22:23
Здравей, Милена. За времето на цар Иван Александър имам писана тема, която според мнозина е добра. Причислявам го към умерените владетели, при които има положително и отрицателно. Ереси и учения при него има, но има и разцвет на книжнината. В учебниците на децата сега се говири за "втори златен век". Негов недостатък е недалновидната политика и лошата преценка на политическата обстановка и не дооценил османската опасност. Може би Османската империя е имала шанс, че не е бил на власт силен владетел, като например първите Асеневци. Вярвам, че в спора за изследванията сигурно имаш право. Аз например се разочаровах, че не ме приеха да изнасям доклад на Варненска историческа конференция, но след размисъл ще послушам съветите да не се отказвам. Възнамерявах първоначално в края на старобългарскато година( 21 декември) да се откажа от всякакви занимания с история.
Поздрави!
цитирай
21. milenavarbanova9 - barin,
15.11.2019 15:32
Разбира се,че няма да се отказваш!
Има си хас - понеже не са те поканили на конференцията - да се чувстваш " отлъчен" и едва ли не "анатемосан".Нима мен са ме канили където и да било?Non me ne frega - не ми пука - както казват италианците.Важното е човек да работи,а не да глагоствува по конференции.Разбира се,едно сверяване на часовника и среща с единомишленици,е важно нещо,но нима ако не си приеман в някаква компания,трябва да си направиш творческо сепуко? Тъкмо обратното,това трябва да ти дава повече хъс и кураж да пишеш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: milenavarbanova9
Категория: История
Прочетен: 775065
Постинги: 328
Коментари: 1804
Гласове: 1896
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031