Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2018 07:56 - всичко е свързано с пара?
Автор: bojo12345 Категория: Бизнес   
Прочетен: 591 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


СТАНИМИР ФЛОРОВ: ВСИЧКО Е СВЪРЗАНО С ЕДНО – С ПАРА. НЯКОЙ ДАВА ЛИ ПАРА, ВСИЧКО Е ОК. НЕ ДАВА ЛИ НЕКОЙ ПАРА, ВСИЧКО НЕ Е ОК. ГОЛА ВОДА СМЕ, ТВА Е. ТРАГЕДИЯ СМЕ. СИСТЕМАТА НЕ РАБОТИ

СТАНИМИР ФЛОРОВСайтът www.bivol.bg пусна запис на бившия шеф на ГДБОП и приятел на убития бизнесмен Петър Христов – Станимир Флоров – с журналистката Катя Илиева. Пускаме го едно към едно, вие си направете изводите що за служби сме имали, имаме и ще имаме!

Тук можете да чуете звуковия файл:

https://soundcloud.com/bivol/florov-byakhme-tolkova-blizki-s-petr-khristov-priyateli-ot-30-godini

Напомняме, че Станимир Флоров бе шеф на ГДБОП при вътрешен министър Цветан Цветанов и премиер Бойко Борисов, като последните двама, където седнат и станат, говорят лакардии каква корупция и каква организираната престъпност сме разбили. Впрочем, по времето на Флоров, който бил приятел на Петър Христов, била правена ревизия на Петър Христов и всичко било … точно. Е, слушайте!:

„Станимир Флоров: Не те ли е срам те питам, бе, Катя, не те ли е срам?

Катя Илиева: На коя…

Станимир Флоров: При положение, че ти не знаеш какво се е случило. Не го познаваш тоя човек. Виждала си се един път с него. Питам те, не те ли е срам да говориш такива глупости.

Катя Илиева: Какви глупости говоря?

Станимир Флоров: Значи, може да говориш за един човек такива неща, с такава убеденост, когато го познаваш. Когато си толкова близък с него както съм бил аз толкова близък с него. Ама наш’та близост с него е от военното училище. Тва е преди трийсе години…

Нашите взаимоотношения винаги са били истински и приятелски. И когато той го е направил това нещо, го е направил, за да… всичко да е ОК.


Системата на МВР не работи, но да не го казваме

Станимир Флоров: И да кажа, че примерно системата не работи. Или ти като каза, че системата не работи, кво, системата почна да работи ли? Кво?

Катя Илиева: А системата не работи. А системата не работи. Ти много добре знаеш, нали?

Станимир Флоров: Е да, знам го и? Какво от това?

Катя Илиева: И? Какво? Да си мълчим?

Станимир Флоров: И като го кажеш кво става?

Катя Илиева: И да си казваме…

Станимир Флоров: Почна да работи ли? Какво се случва?

За поръчковото положение в държавата

Станимир Флоров: Трагедия сме, трагедия, За т’ва в нашата страна има тва положение. Щото…

Катя Илиева: Заради журналистите?

Станимир Флоров: …и държавни структури и журналистика, всичко ни е поръчково. Всичко движи и работи за определени цели, някой нещо обажда, някой нещо прави и така нататък.

Гола вода, знайш кво значи гола вода? Или както му казват на немски знайш кво е грос васер? Грос васер, ей тва сме ние. Гола вода, тва сме.

Всичко е свързано с едно – с пара. Някой дава ли пара, всичко е ОК. Не дава ли некой пара, всичко не е ОК.

Катя Илиева: Ама нали ти си човекът…

На Петър Христов му направили ревизия по времето на Флоров и всичко му е чисто

Станимир Флоров: Ама само да те попитам нещо, ти знаеш ли, че на Петър Христов от 96 година му е направена ревизия и на него всичко му е ОК? И знайш кога му е направена ревизията на Петър Христов?

Катя Илиева: 96 година ти сам каза.

Станимир Флоров: Моля?

Катя Илиева: Ти сам каза 96

Станимир Флоров: От 96 година му е направена. И знаеш ли по кое време му е направена?

Катя Илиева: Кое?

Станимир Флоров: По нашо време. Когато аз бях директор.

Катя Илиева
: Еми ти нали си бил в лични отношения с него? Каква е тая ревизия?

Станимир Флоров: Какво значи съм бил в лични отношения? В лични отношения може да си била ти с някой друг. Аз с него не съм бил в лични отношения.

Катя Илиева: С кой? Ти сам каза, че си бил в лични отношения с Петър Христов.

Аз не съм бил в лични отношения, ти си била в лично отношения с тоя, дето ти ги давал тея информации. Аз в лични отношения с никой не съм бил.

Катя Илиева: Нали ти сам каза….

Разбираш ли кво ти казвам или не ме разбираш?

Ти сам каза, че сте в лични отношения с Петър Христов, ти сам каза, че сте били приятели.

Станимир Флоров: Ааа, в лични отношения, аз да не съм п*д*раст, бе? В лични отношения.

Катя Илиева
: И каква ревизия си му правил, като вие сте били в лични отношения, вие сте били приятели. Това не е ли…

Станимир Флоров: Кой е бил приятел с Петър?

Катя Илиева:
Ти. Ти сам го каза.

Станимир Флоров: Аз съм бил приятел с Петър, ама впоследствие съм станал приятел с него.

Катя Илиева: Е нали от военното училище?

Станимир Флоров: Познаваме се. Това значи, че се познаваме, не сме били приятели.

* Записът е монтиран, като от него са изрязани груби изрази и нерелевантни за обществения интерес коментари на Флоров“

Afera.bg



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bven - Нищо ново под слънцето....
05.02.2018 08:57
особено след 1944 година.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojo12345
Категория: Политика
Прочетен: 3653027
Постинги: 1932
Коментари: 4403
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930